گریه داره والااااا
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 30 / 11 / 1391
نویسنده : (مرضیه خانوم

نمیخواستم بگم ولی دیگه مجبورم راه دیگه ای ندارم ...

 

چند وقتی بود البته چند وقت که نه حدود ۲ ساله که مریضی سختی دارم و هیچکی خبر نداشت و الان دیگه نمیتونم از کسی پنهون کنم چون دیگه رفتنیم و دوست داشتم قبل رفتنم ازتون خداحافظی کنم نه یک روز صبح تو دانشگاه ببینید اعلامیه ترحیم زدن و مال منه خلاصه من دارم میمیرم همتون موظفید به این وصیت من عمل کنید وگرنه در پیش درگاه خداوند مسئولید

 

وصیت میکنم بعد مرگم….

از بوی گلاب بدم می آید، همون آب معدنی کفایت می کند، نگید این ایستک دوست داشت، سنگ قبرش رو با ایستک بشوریمااا ، لوچ میشه

آقایون فامیل، به خاطر من سه متر ریش نزارید خب. خانوم های فامیل، خواهشا بالای سر قبرم جیغ و داد نکنید، باور کنید من از همهمه و شلوغی بدم میومد! مردم، گناه که نکردم! … … … مراسم ختم من آخوند هم نیارید واسه فامیل، دینی کلاس پنجم رو یادآوری کنه!!!
یه دوست دخترم نداریم که بگیم: خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید؟!
توی درایو D عکس دارم، خوراک اعلامیه، عکس کارت دانشجوییمونزاریداا، اونا جلب ترحم نمی کنه\!
بعد از مرگم هنوز میت رو زمین مونده هارد کامپیوتر و لب تاپمو  رو بزارید تو ماکروفر! یه کاری کنید درایوE  بیشتر بترکه! من اندک آبرویی داشتم در این خانواده!!!
روی خرما ها پودر نارگیل نریزید، هم شکلش خز میشه، هم بدمزه میشه! همون گردو بزارید لاش خیلی حال میده!
شایعه کنید قبل مرگش بهش الهام شده بود میمره! از اون دیالوگ هاست که مو به تن سیخ می کنه هااا !!
پنج شنبه ها سر خاکم نیاید چه کاریه؟ ترافیکه!
فیس بوکم گوگل پلاسم وکلوپمو ... رو بلاک نکنید، گهگداری باهاش پست بدید بیاد بالا جیگر رفیقام کباب شه.....

وبلاگاااااااااام     .... هواشونو داشته باشین




|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
sahar در تاریخ : 1391/12/1/2 - - گفته است :
یه دوست دخترم نداریم که بگیم: خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید؟!

این جمله در تو صدق میکنه؟عاخه بدجور ایهام داره

توکی وقت کردی فیسو گوگل پلاسو کلوب عضو شی بابا چ همت و پشتکاری تو داری؟
پاسخ: شما برعکسشو فک کن حالا یه اشتباه لپی بوووووووود!!:)

<-CommentGAvator->
سمانه در تاریخ : 1391/11/30/1 - - گفته است :
الهی عزیزم

چی شده چرا ایندفعه رفتی طرف قبرستون و مرگ.................
پاسخ:دیگه دیگه..


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب